Skal betalende læsere slippe for annoncer?
Ja, mener bl.a. Information og Ekstra Bladet, mens andre aviser ikke ser grund til at gøre forskel: Annoncer har altid været en del af pakken.
![Foto: Jens Dresling/Polfoto/arkiv](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7284543.ece/ALTERNATES/schema-16_9/ipad_nyheder_nettet_politiken_Jens_Dresling_Polfoto.jpg)
HANS LØGSTRUP POULSEN
I denne uge blev bannerannoncerne jaget på porten på betalingsdelen af information.dk. Som næste skridt i arbejdet med at lede læserne ind på den journalistiske 1. klasse , byggede avisen en stillekupé med fred for reklamebudskaber for betalende passagerer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Information dropper bannerannoncer for abonnenter
For abonnenter
Føljeton: Annoncer kan ikke betale sig for os
For abonnenter