Metroxpress stiger på S-toget
DSB sender næste år nyhedsleverancen til tog- og perronskærme i udbud. Metroxpress er foreløbig valgt til opgaven og tager over efter Commute Media, der har samarbejdet med DR og TV 2.
![Foto: Pressefoto](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6212608.ece/ALTERNATES/schema-16_9/metroxpress.jpg)
Per Fanefjord Laursen, Louise Reseke
Metroxpress skæres brandet som pendlermedie tydeligere ud, når S-togs passagerer fremover ikke bare avisen i stativet på stationen, men også på tv-skærmen i toget og på perronen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Citatbarometer: Eurovision-rod løfter Metroxpress
For abonnenter