Metroxpress stiger på S-toget

DSB sender næste år nyhedsleverancen til tog- og perronskærme i udbud. Metroxpress er foreløbig valgt til opgaven og tager over efter Commute Media, der har samarbejdet med DR og TV 2.
Foto: Pressefoto
Foto: Pressefoto
Per Fanefjord Laursen, Louise Reseke

Metroxpress skæres brandet som pendlermedie tydeligere ud, når S-togs passagerer fremover ikke bare avisen i stativet på stationen, men også på tv-skærmen i toget og på perronen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu