Annoncører: Vi kan ikke have tillid til nye oplagstal
Dansk Annoncørforening mener, at oplagskontrollen mister sin troværdig, når kontrollen nu placeres under de private mediers organisation. Men det afviser Danske Medier.
![Foto: Haglund Martin Kurt](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6954592.ece/ALTERNATES/schema-16_9/8736317.jpg%2520aviser%2520dagblade)
Det er naivt at tro, at oplagskontrollen bliver 100 pct. uvildig, efter bestyrelsen i Dansk Oplagskontrol har valgt at lukke den over 80 år gamle institution og placere oplagskontrollen under Danske Medier.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dansk Oplagskontrol opsiger direktøren og kontoret
For abonnenter
Flertal vil lukke Dansk Oplagskontrol
For abonnenter