Ny direktør på Kristeligt Dagblad
Kristeligt Dagblad har ansat Hans-Christian Kock som kommerciel direktør, en titel, der giver ham ansvaret for avis- og annoncesalg på både print og digitalt og samtidig en rolle i udviklingen af nye forretningsområder for avisen.
Hans-Christian Kock kommer fra en stilling som kontaktdirektør og analysechef hos webbureauet Peytz & Co., men han har dog tidligere været tilknyttet Kristeligt Dagblad, hvor han frem til 2011 var salg- og marketingdirektør.
"Jeg er meget glad for, at Hans-Christian Kock nu vender tilbage til Kristeligt Dagblad, hvor han blandt andet skal bidrage med at styrke den digitale forretningsudvikling," siger avisens ansv. chefredaktør og adm. direktør, Erik Bjerager i en pressemeddelelse.
Hans-Christian Kock afløser aktuelt salg- og marketingdirektør Joachim Langagergaard, der har ønsket at fratræde sin stilling for at indgå i ledelsen, som partner og markedsdirektør, i den familieejede virksomhed Musskema.dk.