Konsulent: Indhold afgør Kids' News succes
Berlingskes nye trykte børneavis, Kids' News, kan med den rigtige formidling godt få ben at gå på i en digital verden, siger Aslak Gottlieb, der står bag et feltstudie om unge avislæsere.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6607981.ece/ALTERNATES/schema-16_9/kids_news_multi.jpg)
Louise Reseke
Selvom de digitale medier dominerer børns medieforbrug, kan en trykt avis sagtens få fodfæste blandt de yngste.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Berlingske lancerer børneavis
For abonnenter