JP: Vi har taget det hårdeste fald
Jyllands-Posten mistede sidste år flere avislæsere, end chefredaktør Jørn Mikkelsen bryder sig om, men det opvejes af tilgangen af abonnenter digitalt og svækker ikke chefredaktørens tro på omnibusavisen.
![Foto: Brian Karmark, Jyllands-Posten](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6309178.ece/ALTERNATES/schema-16_9/j%25C3%25B8rn%2520mikkelsen.jpg)
Læserne overraskede på godt og ondt Jyllands-Posten i 2013. Tilmeldingen til det digitale abonnement, Premium, var over forventning, melder avisen - men det samme var frafaldet blandt avislæserne.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
JP: Vi har nået digitalt plus
For abonnenter
Ny graver til JP's erhvervsredaktion
For abonnenter