JP: Vi har taget det hårdeste fald

Jyllands-Posten mistede sidste år flere avislæsere, end chefredaktør Jørn Mikkelsen bryder sig om, men det opvejes af tilgangen af abonnenter digitalt og svækker ikke chefredaktørens tro på omnibusavisen.
Foto: Brian Karmark, Jyllands-Posten
Foto: Brian Karmark, Jyllands-Posten

Læserne overraskede på godt og ondt Jyllands-Posten i 2013. Tilmeldingen til det digitale abonnement, Premium, var over forventning, melder avisen - men det samme var frafaldet blandt avislæserne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu