Nordjyske: 2013 har været et nænsomt år
Opkøb og marked flaskede sig sidste år for Nordjyske Medier, hvor besparelser samtidig er blevet en daglig disciplin, forklarer adm. direktør og chefredaktør Per Lyngby, der i sidste uge præsenterede et overskud på 20 mio. kr. efter dyk i 2012.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5318484.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Per_Lyngby%2520klar.jpg)
[fakta] Efter år, hvor Nordjyske Medier som andre avishuse har vænnet sig til at skulle navigere i løb på et annoncemarked, krisen har gjort uforudsigeligt, og et bladmarked radikalt ændret af den teknologiske udvikling, var 2013 anderledes.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nordjyske Medier tilbage efter dyk
For abonnenter
Jubii lægger underskud bag sig
For abonnenter
Hvem er de nye mediestøtte-ansøgere?
For abonnenter