Ritzau jager kunder uden for medierne
En stigende andel af Ritzaus omsætning kommer fra kunder uden for mediebranchen, og den udvikling vil fortsætte, siger adm. direktør Lars Vesterløkke.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6404387.ece/ALTERNATES/schema-16_9/lars_vesterl%25C3%25B8kke.jpg)
Ritzau retter i stigende grad blikket væk fra mediebranchen for at øge kundebasen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Ritzau køber link til det offentlige Danmark
For abonnenter
Flere følger efter Ritzau Down Under
For abonnenter
Ritzau: Der er ikke behov for strammere citatregler
For abonnenter