MX: Vi skulle have lukket Metroxpress
Relanceringen af gratisavisen var så gennemgribende, at det havde været smartere at lukke avisen helt og lancere en helt ny avis. Adm. direktør Thomas Raun gør status efter første år som schweizisk-dansk avis.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5251499.ece/ALTERNATES/schema-16_9/thomas_raun.jpg)
Hvor meget kan man relancere en avis, før der reelt er tale om et helt nyt produkt, der har så lidt til fælles med det oprindelige, at de gamle læsere falder fra?
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Metroxpress indgår aftale med supermarkeder
For abonnenter
Metro i hyringsrunde
For abonnenter
Metro skruer op for distribution - igen
For abonnenter