Knudsen: En ny start for Berlingske
Berlingske Media har lagt en ny treårig strategi. Nu gælder det om at skabe ro, arbejdsro og retning i organisationen efter et omtumlet 2013.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5474127.ece/ALTERNATES/schema-16_9/lisbeth%2520knudsen3.jpg)
For Berlingske-koncernen har 2013 været et stormfuldt år: Salgsprocessen accelererede med en stribe forhandlinger, bud, rygter og frasalg, men blev formelt lukket igen i efteråret. Derudover var koncernen i foråret gennem endnu en sparerunde, der skar 79 årsværk.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Da sydvestjyderne købte 'South'
For abonnenter
Så mange betaler for netnyheder hos Berlingske
For abonnenter