Print og radio trækker stadig valgannoncer
De lokale byrådskandidater holder fast i printannoncer og radio. Nettet har derimod endnu været lidt langsomt, lyder det fra en række regionale mediehuse.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6076325.ece/ALTERNATES/schema-16_9/lokale_ugeaviser3.jpg)
De lokale valgkampe bliver stadig ført i dagblade, ugeaviser og lokalradio, mens online ikke er blevet nogen decideret annonceraket siden sidste valg. Det er meldingen fra flere regionale mediehuse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Radikalt kampagnebudget til print: 0 kr.
For abonnenter
Høring skal afsløre lokale dagblades sundhedstilstand
For abonnenter
JV: 39.000 vil læse låste artikler
For abonnenter