Munch: Kritisk udvikling på Ekstra Bladet
Ekstra Bladets dykkende omsætning på print giver panderynker i toppen af JP/Politikens Hus og fremrykker overgangen til en digital bladøkonomi første sted i mediehuset. Samlet har koncernen haft en mindre fremgang i 1. halvår, siger adm. direktør Lars Munch.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5690979.ece/ALTERNATES/schema-16_9/lars%2520munch.jpg)
Det fornyede pres på Ekstra Bladets printavis speeder det digitale hamskifte op i JP/Politikens Hus.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Ekstra Bladet varsler kriseplan
For abonnenter