Weekendavisen: 2012 et "urimeligt hårdt" år
Overskuddet er intakt, men annonceudvikling og sparerunder i moderselskabet Berlingske Media gjorde indhug i Weekendavisens indtjening i 2012.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5600405.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Weekendavisen1.jpg)
[fakta]Med eget annoncesalg, selvstændigt A/S og nej tak til delestof er Weekendavisen på mange måder en original i Berlingske-koncernen, hvor integration og tværmedialitet har været det strategiske mantra igennem de senere år.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Søndagslæsning: Weekendavisen i forårsfald
For abonnenter