Nyt Mx.dk har lang vej til top 20
Designet på MetroXpress’ nye side er pænt, men det er langt fra nok, hvis ambitionen om at blive blandt landets mest besøgte sider skal indfries, mener to fagfolk.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5291729.ece/ALTERNATES/schema-16_9/mx_dk.jpg)
Morten Bang Jørgensen
Det var ikke bare en ny printversion af Metroxpress, der mødte læserne, da avisen tirsdag blev relanceret. På Mx.dk blev brugerne også mødt med nyt design.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
"Før kunne vi bruge en hel side på en historie"
For abonnenter
Metroxpress' nye miniavis på gaden
For abonnenter
Metro får underskud på 35 mio.
For abonnenter