24timer laver nyt design

24timer skal have en ansigtsløftning. I hvert fald skal avisens design fra 2006 laves om, skriver avisen i en pressemeddelelse. Manden bag det nye look er avis-designeren, Alfredo Triviño, Director of Innovation hos News Corporation i London. Han fortæller, at han med 24timer så en chance for at lave en gennemgribende forandring, netop fordi avisen stort set ikke havde udviklet sig visuelt, siden den blev lanceret.
Thomas Bo Christensen

24timer skal have en ansigtsløftning. I hvert fald skal avisens design fra 2006 laves om, skriver avisen i en pressemeddelelse.

Manden bag det nye look er avis-designeren, Alfredo Triviño, Director of Innovation hos News Corporation i London. Han fortæller, at han med 24timer så en chance for at lave en gennemgribende forandring, netop fordi avisen stort set ikke havde udviklet sig visuelt, siden den blev lanceret.

”Den største udfordring var at gentænke et brand med fokus på forbrugerne. Et brand, som kunne leve ud over printmediet,” siger han, der tidligere har været Global Creative Director for Metro International og lavet designopgaver for bl.a. The Sunday Times, New York Post og The Australian.

Avisen skulle med det nye design angiveligt blive mere er tilgængeligt, moderne og farverigt.

- TBC
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu