Medier advarer Apple om konsekvenser ved nyt værktøj der fjerner annoncer

Organisation, der repræsenterer 900 britiske medieudgivere, påpeger overfor Apple, at annoncering er en ”nøgle-omsætningskilde for mange udgivere.”
News Media Association repræsenterer bl.a. The Guardian og The Daily Telegraph. | Foto: Morten Langkilde/Ritzau Scanpix
News Media Association repræsenterer bl.a. The Guardian og The Daily Telegraph. | Foto: Morten Langkilde/Ritzau Scanpix

Apple har planer om at introducere et nyt AI-baseret privacy-værktøj i browseren Safari, som bl.a. vil fjerne annoncer. Det skriver Financial Times.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu