Stampen Media fik flere læsere i 2023

Mediekoncernens regionale medie Göteborgs-Posten har isoleret øget sin digitale rækkevidde med 25 pct. 
Stampen Media havde i andet kvartal af 2023 et fald i annonceindtægter på 98 mio. svenske kr. | Foto: Marijan Murat/AP/Ritzau Scanpix
Stampen Media havde i andet kvartal af 2023 et fald i annonceindtægter på 98 mio. svenske kr. | Foto: Marijan Murat/AP/Ritzau Scanpix

Den svenske mediekoncern Stampen Media har set et stigende antal læsere på tværs af koncernens medier ud til i alt 827.000 læsere digitalt og på print dagligt. I 2023 øgede mediekoncernen sit samlede læsertal med ti pct. sammenlignet med året før, skriver Stampen Media i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu