JP/Pol-strategiskift kommer efter år med underskud og tab af læsere

Behovet for et strategiskifte og centralisering af digitale udviklingskræfter har bl.a. rod i tre kerneforretninger, der har blødt læsere og været nødt til at skære ned i de seneste to år.
Væksten på de tre dagblade, som der er særligt fokus på at styrke i den nye strategi, har været presset af bl.a. et hårdt annoncemarked de seneste to år. | Foto: Philip Hoepner/APPR/Ritzau Scanpix
Væksten på de tre dagblade, som der er særligt fokus på at styrke i den nye strategi, har været presset af bl.a. et hårdt annoncemarked de seneste to år. | Foto: Philip Hoepner/APPR/Ritzau Scanpix

Når JP/Politikens Hus har droppet sin 2025-strategi til fordel for en ny, tre-årig strategi med fokus på digital udvikling, er det ikke bare for at bide skeer med kunstig intelligens.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu