Stigende papir- og energipriser trækker Stampen-resultat ned

Den svenske mediekoncern hævede toplinjen med fire pct. i tredje kvartal, men resultatet blev trukket ned af øgede omkostninger. Koncernen nærmer sig 50 pct. digitale abonnenter, lyder det fra adm. direktør.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Trods fremgang blandt de fleste af Stampen Medias indtægtskilder måtte den svenske mediekoncern se sit resultat blive trukket ned af stigende omkostninger og faldende antal digitale abonnenter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu