Financial Times øger oplag marginalt på presset britisk printmarked

En mindre stigning i antal trykte aviser sammenlignet med sidste år får The Financial Times til at skille sig ud, da tendensen i Storbritannien ellers peger mod faldende oplag.
Foto: Kgc-254/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Kgc-254/AP/Ritzau Scanpix

Financial Times har øget sit oplag af printaviser marginalt siden august sidste år, hvor oplaget lød på 105.213 aviser, og i august i år er det steget til 105.748 aviser. Det skriver Pressgazette på baggrund af en opgørelse over det seneste års udvikling i publicistiske, britiske mediers avisoplag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu