"Det passer som fod i hose med vores strategi, at B.T. kapitulerer og trækker printavisen tilbage"
Mens B.T. dropper printavisen om få måneder, slår Ekstra Bladet kontra. Kommerciel direktør ser potentiale i at opsamle B.T.s avislæsere og annoncører, der står til at miste de tabloide B.T.-spalter. ”Jeg tog imod nyheden med kyshånd,” siger Signe Skarequist.
![Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14183112.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7lk8japjzvsjvlo84cb.jpg)
Landets to tabloide medier trækker for alvor i hver sin retning. B.T. lukker på print og dropper abonnementsmodellen til en rendyrket digital, annoncefinansieret forretning efter nytår, meddelte Berlingske Media tidligere på ugen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.