Britisk mediehus advarer om annoncørflugt efter Ukraine-krig
Et fald i annoncesalget hos den britiske avisudgiver Reach rammer samtidig med, at papirpriserne er skyhøje. Koncernen har reageret ved bl.a. at hæve prisen på udgivelser.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5983117.ece/ALTERNATES/schema-16_9/daily_mirror.jpg)
Det britiske mediehus Reach, der står bag Daily Mirror and Daily Express, advarer om, at annoncører undlader at indrykke annoncer i aviserne af frygt for at blive sat i forbindelse med Ukraine-krigen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Daily Mirror-ejer øgede omsætning efter digital vækst
For abonnenter