Jysk Fynske Medier steg i top og bund i 2021 - ser frem mod flere investeringer i år

Den regionale mediekoncern leverede et forventet overskud på bundlinjen sidste år, og regner med at kunne ramme lignende niveau i 2022. Omsætningen blev i 2021 løftet til over 1,9 mia. trods negativ påvirkning fra corona.
Foto: Joachim Ladefoged/ERH
Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Danmarks næststørste private mediekoncern, Jysk Fynske Medier, gik ud af 2021 med 5,5 mio. kr. på bundlinjen. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu