Jysk Fynske Medier steg i top og bund i 2021 - ser frem mod flere investeringer i år
Den regionale mediekoncern leverede et forventet overskud på bundlinjen sidste år, og regner med at kunne ramme lignende niveau i 2022. Omsætningen blev i 2021 løftet til over 1,9 mia. trods negativ påvirkning fra corona.
![Foto: Joachim Ladefoged/ERH](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13972831.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7krz0x71jqv14bg3o88w.jpg)
Danmarks næststørste private mediekoncern, Jysk Fynske Medier, gik ud af 2021 med 5,5 mio. kr. på bundlinjen. Det skriver selskabet i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.