Mediekæmpe vil lokke ansatte med hjemmearbejde efter corona
Skærpet konkurrence om arbejdskraft får norske Schibsted til at fastholde muligheden for at arbejde hjemme. Stort program skal understøtte nye arbejdsformer, for hjemmearbejde er populært og produktivt, siger koncerndirektør.
![Mette Krogsud, koncerndirektør i Schibsted. | Foto: Schibsted/pressefoto/SCHIBSTED](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13789453.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7jy7314r12c15aauaxy.jpg)
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST
En af de største mediekoncerner i Norden, norske børsnoterede Schibsted, vil under parolen "Schibsted goes hybrid" gøre det muligt at arbejde hjemmefra, også når restriktioner udløst af corona er helt overståede.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Mediechefer spår mere hjemmearbejde – også efter corona
For abonnenter