Lidl skruer ned for den trykte tilbudsavis - Netto forsøger det samme
Borgere i København vil ikke længere få tilbudsavisen fra Lidl i postkassen, og i uge syv skærer Netto som et eksperiment kraftigt ned for sine trykte reklamer. Beslutningen hænger ifølge butikkerne sammen med bl.a. stigende distributionspriser.
![Foto: Ulrich Borch/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13719255.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7jn9sxei5g110mnd4g96.jpg)
De seneste par år har flere butikskæder enten droppet eller skruet ned for antallet af trykte tilbudsaviser, som sendes rundt til postkasser i hele landet - og nu går også dagligvareforretningerne Lidl og Netto i samme retning.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.