Jysk Fynske lægger tocifret millionbeløb for del af digitalt annonceselskab
Efter at have været kunde i en årrække, bliver Jysk Fynske Medier nu medejer af annonceplatformen Nexta, der har udviklet et værktøj målrettet annoncørers digitale indkøb på tværs af platforme. Investeringen er både et træk i kampen mod tech-giganterne og en justeret strategi, siger viceadm. direktør. (Opdateret)
![Jysk Fynske Mediers livecenter i Horsens | Foto: Morten Pape](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13568810.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7iviqb38lhkxvl4rhto.jpg)
Jysk Fynske Medier har fundet et større millionbeløb frem for at blive medejer af den digitale startup Nexta, som MediaWatch tidligere på ugen kunne notere.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.