Jysk Fynske lægger tocifret millionbeløb for del af digitalt annonceselskab

Efter at have været kunde i en årrække, bliver Jysk Fynske Medier nu medejer af annonceplatformen Nexta, der har udviklet et værktøj målrettet annoncørers digitale indkøb på tværs af platforme. Investeringen er både et træk i kampen mod tech-giganterne og en justeret strategi, siger viceadm. direktør.  (Opdateret)
Jysk Fynske Mediers livecenter i Horsens | Foto: Morten Pape
Jysk Fynske Mediers livecenter i Horsens | Foto: Morten Pape

Jysk Fynske Medier har fundet et større millionbeløb frem for at blive medejer af den digitale startup Nexta, som MediaWatch tidligere på ugen kunne notere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu