Schibsted noterer fald i omsætning for nyerhvervede markedspladser i Danmark
Den norske mediekæmpe Schibsted overtog tidligere på året de danske markedspladser DBA og Bilbasen. Begge kom ud af tredje kvartal med fald i omsætning og driftsresultat i forhold til tredje kvartal 2020.
![Foto: PR/Den Blå Avis](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13410357.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7i5v8467yzl1cyy6g67a.jpg)
Mens det norske medieselskab Schibsteds nordiske online markedspladser samlet set gik frem i tredje kvartal sammenlignet med samme periode sidste år, gik det isoleret set tilbage for de danske markedspladser Den Blå Avis, DBA, og Bilbasen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Schibsted runder 1 million digitale abonnenter
For abonnenter