Jysk Fynske kvitter salgssamarbejde for at få bredere annoncepalette i spil
Ugeavisernes fælles salgsbureau DLU lukker, efter bl.a. markedslederen Jysk Fynske Medier har meldt sig ud. Fravalget skyldes ønske om en anden salgstilgang, siger kommerciel direktør. Mindre medlem forventer ikke at miste omsætning på lukningen.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9206255.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Jysk%2520Fynske%2520Medier-3.jpg)
Fundamentet under salgssamarbejdet De Lokale Ugeaviser (DLU) smuldrede på få dage, da JP/Politikens Hus og Jysk Fynske Medier i forrige uge meldte sig ud af samarbejdet.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.