Dyrby om ny satsning: "Lige nu handler det meget om at få noget data"
Investeringen i nye redaktioner og en digital abonnementsmodel på B.T. vil presse overskuddet de kommende år, siger chefredaktør Michael Dyrby, der afviser, at skridtet er et farvel til B.T.'s annoncefinansierede forretningsmodel. Annoncer er stadig drivkraften, lyder det.
![Foto: Stine Heilmann](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13243816.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7hc9641kkq9hkjs9jgh.jpg)
Fire år efter relanceringen til rendyrket gratis, annoncefinansieret medie ændrer B.T. kursen og bygger betalingsmur og login på sitet for at opdyrke brugerbetaling og bedre brugerdata.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.