Dentsu og JP/Politikens Hus indgår samarbejde om "Køb dansk"-initiativ
JP/Politikens Hus har indgået et samarbejde om deling af annoncerelevant brugerdata med mediebureauet Dentsu, der skal give annoncører et alternativ til Google og Facebook.
![Adm. direktør for Dentsu Ulrik Petersen og vicedirektør i JP/Politikens Hus, Dorthe Bjerregaard-Knudsen. | Foto: Dentsu Aegis Network og Emma Sejersen/JPPOL/PR (sammensat af MediaWatch)](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13101411.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ggpp8qc13713jxc42it.jpg)
Som modspil til udenlandske techkoncerners indtog på det digitale annoncemarked har bureaugruppen Dentsu og JP/Politikens Hus givet håndslag på en aftale, der giver Dentsus kunder adgang til brugerdata indsamlet fra mediehusets nyhedssites til bedre målretning af deres annoncer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Google hiver i bremsen for udfasningen af cookies
For abonnenter