Dentsu og JP/Politikens Hus indgår samarbejde om "Køb dansk"-initiativ

JP/Politikens Hus har indgået et samarbejde om deling af annoncerelevant brugerdata med mediebureauet Dentsu, der skal give annoncører et alternativ til Google og Facebook.
Adm. direktør for Dentsu Ulrik Petersen og vicedirektør i JP/Politikens Hus, Dorthe Bjerregaard-Knudsen. | Foto: Dentsu Aegis Network og Emma Sejersen/JPPOL/PR (sammensat af MediaWatch)
Adm. direktør for Dentsu Ulrik Petersen og vicedirektør i JP/Politikens Hus, Dorthe Bjerregaard-Knudsen. | Foto: Dentsu Aegis Network og Emma Sejersen/JPPOL/PR (sammensat af MediaWatch)

Som modspil til udenlandske techkoncerners indtog på det digitale annoncemarked har bureaugruppen Dentsu og JP/Politikens Hus givet håndslag på en aftale, der giver Dentsus kunder adgang til brugerdata indsamlet fra mediehusets nyhedssites til bedre målretning af deres annoncer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu