JP/Politikens Hus vil tjene hver 10. krone i udlandet i 2025
Med flere udenlandske opkøb og lanceringer har JP/Politikens Hus sat gang i en internationalisering, der skal bidrage med mindst en halv milliard i 2025. Det er handler om at sikre vækst, men lige så meget om at holde sig på tæerne som virksomhed og være attraktiv for talenter, siger topchef Stig Ørskov.
![Foto: Linda Johansen](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13091207.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7gf4pbsbut2ge3ok4a.jpg)
Da JP/Politikens Hus tidligere i år føjede internationalt logo og navn til, JP/Politiken Media Group, var det den nemme, men nok så symbolske del af en større øvelse, der over de kommende år skal transformere selskabet fra national til international mediekoncern med en omsætning på 5 mia. kr. i 2025.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.