Nu kan ugeaviser søge kompensation for tabt annonceomsætning

Slots- og kulturstyrelsen åbner nu for ansøgninger fra ugeaviser, der har tabt mindst 30 pct. af annonceomsætningen under vinterens corona-nedlukning.
Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix
Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix

Med et bredt flertal blandt Folketingets partier i ryggen vedtog regeringen i marts en kompensationsordning for de trykte og digitale ugeaviser, der tabte annonceomsætning under vinterens nedlukning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu