Jysk Fynske melder klar til øget konkurrence fra Jyllands-Posten: "Skal vi investere mere i de fire byer, er vi også parat til det"
Udsigten til mere lokal konkurrence fra Jyllands-Posten efter sommerferien bliver hilst velkommen af Jysk Fynske Mediers adm. direktør, Jesper Rosener, der forventer tættere kamp om abonnenterne.
![Foto: Joachim Ladefoged/ERH](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12794044.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7epz95mbrrd1hmnk1cyz.jpg)
Jyllands-Posten går efter sommerferien i offensiven på det jyske lokalmarked med lanceringen af de fire nye, digitale medier JP Vejle, JP, Viborg, JP Randers og JP Horsens.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.