Mediehuse lægger an til offensiv med sammenlægning: "Det er en vækstcase"
Ægteskabet mellem DAO og Bladkompagniet skal gøre omkostningsfuld avisdistribution til en vækstnøgle især på det voksende pakkemarked, siger formand, der afviser indtog på distributionsmarkedet for uge- og tilbudsaviser.
![Foto: Emma Sejersen/JP/Politikens Hus](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12882379.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7f8ydrz1vxin16fhbmr.jpg)
Der er udsigt til skærpet konkurrence på distributionsmarkedet, når JP/Politikens Hus, Berlingske Media og Jysk Fynske Medier slår selskaberne DAO og Bladkompagniet sammen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.