"Min vurdering er, at coronakrisen har kostet os 150 mio."

Især to forretningsområder blev ramt af coronakrisen sidste år og sendte Jysk Fynske Mediers bundlinje på rutsjetur. Adm. direktør Jesper Rosener ser ind i et svækket 2021, men planlægger ikke nye sparerunder i år.
Foto: Joachim Ladefoged/
Foto: Joachim Ladefoged/

Der er ikke mange positive ord at sætte på 2020 fra Jesper Rosener, adm. direktør for Jysk Fynske Medier, der så bunden slået ud af koncernens annoncesalg og millioner fosse ud af avishusets annonceforretning i de første tre måneder af coronakrisen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu