"Min vurdering er, at coronakrisen har kostet os 150 mio."
Især to forretningsområder blev ramt af coronakrisen sidste år og sendte Jysk Fynske Mediers bundlinje på rutsjetur. Adm. direktør Jesper Rosener ser ind i et svækket 2021, men planlægger ikke nye sparerunder i år.
![Foto: Joachim Ladefoged/](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12911620.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7ff80i6cdko1cd8e7gyb.jpg)
Der er ikke mange positive ord at sætte på 2020 fra Jesper Rosener, adm. direktør for Jysk Fynske Medier, der så bunden slået ud af koncernens annoncesalg og millioner fosse ud af avishusets annonceforretning i de første tre måneder af coronakrisen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Salget af avispapir tog et tungt dyk i 2020
For abonnenter