"Vi føler os sikre på, at markedet for indholdssalg er stort"

Avisen Danmark får stærkere selvstændige ben at stå på hos Jysk Fynske Medier, der ser større potentiale i salg af indhold.
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen

Jysk Fynske Medier skovler mere kul under kedlerne på Avisen Danmark, som udkommer dagligt med koncernens 14 lokale og regionale dagblade, og hvis selvstændige tilværelse bliver opgraderet. Det oplyste medieselskabet i weekenden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår