Anders Krab-Johansen: "Vi fik et ordentligt slag på annoncemarkedet"
Økonomisk tilbagegang for koncernen og rutsjetur for B.T. i et coronapræget 2020 ændrer ikke på, at Berlingske Medias forretning og produkt er i god gænge, siger topchef Anders Krab-Johansen, der sætter næsen op efter resultatforbedring i 2021.
![Foto: PR/Berlingske Media](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12853330.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7f1df99xpes4b8shgpl.jpg)
Et annoncemarked i dybfryseren sendte B.T. mod gulvet, og trak Berlingske Medias resultat kraftigt ned i 2020 trods abonnementsvækst for både Berlingske og Weekendavisen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dyrby om cheftid på TV 2: "Jeg har lavet fejl"
For abonnenter