Det Nordjyske Mediehus løftede resultatet trods omsætningsfald i 2020
Omsætningen tog et fald i 2020 hos Det Nordjyske Mediehus, mens overskuddet steg betydeligt. Resulatet var bl.a. hjulpet på vej af færre ansatte.
![Morten Vinther Jensen (tv.) er adm. direktør i Det Nordjyske Mediehus, hvor Karl Erik Stougaard (tv.) er ansv. chefredaktør. | Foto: PR/Det Nordjyske Mediehus](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12855619.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7f1ttg7yfic3er7l74c.jpg)
Det Nordjyske Mediehus - tidligere Nordjyske Medier - afslørede i går i forbindelse med navneskiftet, at huset i 2020 lykkedes med at generere det første overskud siden 2017.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.