Danske Medier kræver hjælpepakke til ugeaviser: Vi frygter lukninger
Ugeaviserne er så ramte på annoncesalget af vinterens nedlukning, at Danske Medier i et brev til Kulturministeren anmoder om at få forårets hjælpepakke genåbnet for ugeaviserne. Samtidig ønsker organisationen hurtig vedtagelse og udrulning af ugeavispulje på 25 mio. kr. årligt.
![Foto: Thomas Tolstrup](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12763135.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7eiuzf8e936p9txmf3k.jpg)
Nedlukningen gør nu så ondt på ugeavisernes annonceomsætning, at Danske Medier vil have Kulturministeriet på banen med en skræddersyet hjælp. Det oplyser organisationen i en pressemeddelelse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Schibsteds medieforretning sluttede året af med vækst
For abonnenter
Revision af cookie-direktiv rykker nærmere
For abonnenter