Norsk mediekoncern hentede 57.000 nye digitale kunder i 2020
Polaris Media oplevede i 2020 fremgang i antallet af digitale abonnenter, og det var med til at holde hånden under omsætningen trods annoncefald.
![](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8997764.ece/ALTERNATES/schema-16_9/g%25C3%25B6teborgs-posten_mobil.jpg)
Den norske mediekoncern Polaris Media, som står bag mediehuse i både Norge og Sverige, har haft fremgang i antallet af digitale abonnenter i løbet af 2020. Det fremgår af koncernens årsregnskab, som bl.a. Medier24 har gennemgået.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Svensk opkøb løftede omsætningen i norsk mediekoncern
For abonnenter
Norsk mediehus køber Stampen Media
For abonnenter