Norsk mediekoncern hentede 57.000 nye digitale kunder i 2020

Polaris Media oplevede i 2020 fremgang i antallet af digitale abonnenter, og det var med til at holde hånden under omsætningen trods annoncefald.

Den norske mediekoncern Polaris Media, som står bag mediehuse i både Norge og Sverige, har haft fremgang i antallet af digitale abonnenter i løbet af 2020. Det fremgår af koncernens årsregnskab, som bl.a. Medier24 har gennemgået.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu