Berlingske Media henter kommerciel profil med lang TV 2-erfaring
Jacob Fischer-Nielsen, der i 13 år har haft kommercielle chefposter hos TV 2, skal som ny chef for den kommercielle enhed B-Impact i Berlingske Media styrke sponseret indhold og e-commerce.
![Foto: PR/Berlingske Media](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12717941.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7e92rtw629h1ampm277d.jpg)
AF PETER ENGHOLM, FREELANCEJOURNALIST
En digital udviklingsdirektør stoppede hos Berlingske Media, og et reklamesalg blev reorganiseret hos TV 2 – det er to hændelser i efteråret, som har banet vej for, at Jacob Fischer-Nielsen er tiltrådt som ny Head of B-Impact i Berlingske Medias kommercielle afdeling.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.