Digital abonnementsforretning overhaler print hos New York Times
Det amerikanske medie var fortsat hårdt ramt på annonceforretningen i tredje kvartal, mens digital abonnementsfremgang for første gang fik den digitale abonnementsomsætning i førertrøjen.
![Foto: Richard Drew/AP/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12541164.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200805-201233-5-1920x1079we.jpg)
Efter den samlede digitale omsætning i andet kvartal overhalede printomsætning hos New York Times, så er samme skifte sket i tredje kvartal, hvis man udelukkende ser på abonnementsforretningen. Det skriver det amerikanske medieselskab i regnskabet for det seneste kvartal.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.