Bureauer: Black friday og julehandel holder annoncører i markedet

De nye coronatiltag vil ikke svække annoncesalget yderligere de sidste måneder af året, hvor black friday og julen er vigtige drivere, forventer flere mediebureauer. ”Der er ikke nogen, der vil reklamere med kø-tilbud, men det betyder ikke, at kunderne ikke ønsker at købe.”
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix
Foto: Thomas Borberg/Ritzau Scanpix

Stigende smittetal har fået myndighederne til at stramme grebet og lægge ekstra begrænsninger på forbrugernes sociale liv og færden. Men det vil ikke få annoncørerne til at træde hårdt på bremsen og lægge reklamebudgetterne op til jul på is, som markedet oplevede under forårets hårde nedlukning af store dele af samfundet, lyder vurderingen fra tre mediebureauer, som MediaWatch har spurgt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu