Berlingske Media lægger an til sexisme-tiltag efter endt undersøgelse

En ekstern undersøgelse, der afsluttes fredag, skal både afdække omfanget af uønsket seksuel opmærksomhed og sætte fokus på ligestilling, siger HR-chef, der ikke vil kommentere de henvendelser, der har ført til undersøgelsen.
Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Med virksomheden Arbejdsmiljøcentret som ekstern partner afslutter Berlingske Media fredag den spørgeundersøgelse, der blev sat i gang i forlængelse af en række henvendelser om sexisme til avisen Berlingske.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu