Berlingske Media lægger an til sexisme-tiltag efter endt undersøgelse
En ekstern undersøgelse, der afsluttes fredag, skal både afdække omfanget af uønsket seksuel opmærksomhed og sætte fokus på ligestilling, siger HR-chef, der ikke vil kommentere de henvendelser, der har ført til undersøgelsen.
![Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12504511.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20151123-082944-pf-1920x1079we%2520(7).jpg)
Med virksomheden Arbejdsmiljøcentret som ekstern partner afslutter Berlingske Media fredag den spørgeundersøgelse, der blev sat i gang i forlængelse af en række henvendelser om sexisme til avisen Berlingske.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.