Jyllands-Posten bygger ny digital forside: "Vi var i fare for at blive lidt blege"
I næste uge går Jyllands-Posten i luften med nyt forsidedesign, der skal gøre netavisen mere mobil-venlig og mediebrandet tydeligere. Samtidig er digital redaktør opsagt og ansvaret lagt på andre hænder internt.
![Foto: Casper Dalhoff/IND](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11548081.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc76n5vqiqc371mjaia231.jpg)
Jyllands-Posten tæller ned til en relancering af forsiden på jp.dk, der skal få JP-brandet længere frem i bussen og gøre nyhedssitet mere mobilvenligt. Arbejdet har stået på igennem flere måneder og berører ikke printavisen, men alene den digitale forside, forklarer ansv. chefredaktør Jacob Nybroe.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.