Jyllands-Posten bygger ny digital forside: "Vi var i fare for at blive lidt blege"

I næste uge går Jyllands-Posten i luften med nyt forsidedesign, der skal gøre netavisen mere mobil-venlig og mediebrandet tydeligere. Samtidig er digital redaktør opsagt og ansvaret lagt på andre hænder internt.
Foto: Casper Dalhoff/IND
Foto: Casper Dalhoff/IND

Jyllands-Posten tæller ned til en relancering af forsiden på jp.dk, der skal få JP-brandet længere frem i bussen og gøre nyhedssitet mere mobilvenligt. Arbejdet har stået på igennem flere måneder og berører ikke printavisen, men alene den digitale forside, forklarer ansv. chefredaktør Jacob Nybroe. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu