JP/Politiken hyrer særlig rådgiver: Flere kræfter er nødvendige for at rykke på opkøb
Opkøb er et led i mediekoncernens fremtidsplaner, og dem skal tidligere TV 2-finansdirektør være med til at forløse på deltid. Han skal både se på liste med opkøbsemner, som JP/Politikens Hus i forvejen har i skuffen, og selv udpege nye.
![Stig Ørskov, adm. direktør, JP/Politikens Hus. | Foto: Mik Eskestad/ERH](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12340155.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7bv9ndhzqxvfj3tnefr.jpg)
Det er med et signal om et mere skarpt blik på mulige opkøb, at JP/Politikens Hus tidligere torsdag præsenterede Peter Normann, der senest har været finansdirektør hos TV 2, som særlig rådgiver.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Briefing: Ugen i mediebranchen
For abonnenter