Digital overhaler print i New York Times' omsætning

En annonceomsætning, der faldt med 44 pct., var med til at barbere omsætningen hos New York Times, der dog samtidig kunne notere digital fremgang.
Foto: Shannon Stapleton/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Shannon Stapleton/Reuters/Ritzau Scanpix

Omsætningen var samlet set i bakgear for New York Times i årets andet kvartal, hvor den digitale del af forretningen for første gang fyldte mere end den printbaserede del. Det skriver mediet selv.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu