Digital overhaler print i New York Times' omsætning
En annonceomsætning, der faldt med 44 pct., var med til at barbere omsætningen hos New York Times, der dog samtidig kunne notere digital fremgang.
![Foto: Shannon Stapleton/Reuters/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12323534.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20200803-201923-3-1920x1080we.jpg)
Omsætningen var samlet set i bakgear for New York Times i årets andet kvartal, hvor den digitale del af forretningen for første gang fyldte mere end den printbaserede del. Det skriver mediet selv.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
New York Times køber podcastproducent bag "Serial"
For abonnenter