Ny Nordjyske-chefredaktør ser amerikanske nyhedsørkener som skræmmebillede
Fortsat digital transformation bliver et hovedfokus for Nordjyske Mediers nye chefredaktør, Karl Erik Stougaard, der også vil blande sig mere i debatten om lokaljournalistikken: "Jeg har oplevet nærsamfund miste deres regionale og lokale avis og set, hvor store konsekvenser det kan få," siger han.
![Karl Erik Stougaard begynder i jobbet som ansv. chefredaktør for Nordjyske Medier 1. september. | Foto: Henrik Bo/Nordjyske Medier](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12318131.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7bq4qadfptl1nde1kcef.jpg)
Efter tre et halv år skifter Euromans chefredaktør, Karl Erik Stougaard, kasket og rykker 1. september fra magasinverdenen i Egmont Publishing til en lokaljournalistisk bastion og jobbet som ansv. chefredaktør for Nordjyske Medier.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Nordjyske Medier henter ny chefredaktør hos Euroman
For abonnenter