New York Times får rekordmange nye abonnenter - men falder på annoncer

Abonnenterne strømmede til New York Times i første kvartal, og avisen har nu har passeret en milepæl på 6 millioner. Væksten i abonnementssalget kompenserede for et kraftigt fald i annonceomsætningen.
Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix

Første kvartal blev en optur for abonnementsforreningen, men nedtur for annoncesalget på New York Times. Det skriver avisen, der føjede 587.000 digitale abonnenter til i løbet af de første tre måneder af 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu