New York Times får rekordmange nye abonnenter - men falder på annoncer
Abonnenterne strømmede til New York Times i første kvartal, og avisen har nu har passeret en milepæl på 6 millioner. Væksten i abonnementssalget kompenserede for et kraftigt fald i annonceomsætningen.
![Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12124028.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180813-080631-L-1920x1079we.jpg)
Første kvartal blev en optur for abonnementsforreningen, men nedtur for annoncesalget på New York Times. Det skriver avisen, der føjede 587.000 digitale abonnenter til i løbet af de første tre måneder af 2020.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Norsk mediehus vil spare trecifret millionbeløb
For abonnenter