Danske Medier advarer mod ny reklameordning: Kan betyde avisdød
Der vil være betydelige meromkostninger for lokalaviserne, som i mange tilfælde omdeles sammen med reklamer, hvis man fremover skal sige "ja tak" i stedet for "nej tak" til reklamer, mener brancheorganisation for private medier.
![Foto: Thomas Borberg/Politiken/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12108705.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20080313-112639-pf-1920x1080we.jpg)
En ændring i den eksisterende Nej tak-ordning til reklamer kan medføre lukninger af lokalaviser i Danmark. Sådan lyder det i et notat fra brancheorganisationen Danske Medier.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.